Меню Multiplex Увійти
Київ, Lavina IMAX Лазер
IMAX LASER
Закрити

Схоже, ви десь у Далекій-далекій галактиці чи Середзем'ї :)

Будь ласка, оберіть
Ваше місто та кінотеатр

Адрес СкайМолл

Обрати

Схоже, ви десь у Далекій-далекій галактиці чи Середзем'ї :)

Будь ласка, оберіть
Ваше місто та кінотеатр

Обрати

Закрити

Вибачте, система онлайн продажу квитків тимчасово недоступна. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми. Ви як і раніше можете придбати квитки в касі кінотеатру

Закрити

Ваше замовлення буде скасовано

Проте ці місця будуть недоступні до 15 хвилин.

Скасувати
Залишитись
Закрити

Можливість покупки квитків онлайн з’явиться найближчим часом.

Чому? Закрити
Закрити

Ваше повідомлення надіслано менеджеру компанії. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Закрити

Зв’яжіться з нами

Повернення квитків

Підтримка

Реклама

Кар’єра

Автоматичне повернення квитків

** ****

Перші 6 та останні 4 цифри

Я не маю всіх необхідних даних !!! Зверніть увагу, що оформити заявку на повернення можна не раніше, ніж через 10 хвилин після покупки. Повернути квитки можна до початку сеансу, та за умови, якщо вони не були проскановані на вході в кінозал. Під час воєнного стану кошти за квитки на рахунок не повертаються. На поштову скриньку будуть надіслані промокоди на наступний візит. Продукція бару, як і раніше, повертається коштами на ту ж саму картку, з якої була проведена оплата протягом трьох днів (залежить від вашого банку). Квитки на благодійні сеанси за 1 грн не підлягають поверненню.

Увага! Форма може не працювати при включеному AdBlock

Підтвердити
Скасувати

Перевірте правильність даних

Кінотеатр*

Номер замовлення*

Номер карти*

** ****

Виправити

Квитки повернуто!

Квитки повернуто. Шукайте інформацію у своїй поштовій скринці та не забудьте перевірити папку «Спам».

Квитки не повернуто!

Помилка. Спробуйте ще раз через 10 хвилин.

Заявка на повернення квитків

На жаль, не вдалось повернути автоматично Ваші квитки. Будь-ласка, заповніть заявку для ручного повернення квитків

Якщи Ви не маєте всіх необхідних даних, будь ласка, заповніть цю форму для повернення квитка в ручному режимі

** ****

Перші 6 та останні 4 цифри

Некоректний email

Адреси email не співпадають

Увага! Форма може не працювати при включеному AdBlock

Скасувати

Дякуємо за звернення!

Ваша заявка успішно зареєстрована і буде оброблена протягом 24 годин.

Як тільки буде здійснено повернення коштів зі сторони Multiplex, на Ваш email надійде лист-підтвердження.

Зв’яжіться з нами

Прикріпленний файл

Увага! Форма може не працювати при включеному AdBlock

Надіслати

Зв’яжіться з нами

Прикрепленный файл

Увага! Форма може не працювати при включеному AdBlock

Надіслати

Доброго дня, !

Дякуємо, що звернулися в службу підтримки Multiplex.

Команда менеджерів розгляне ваше звернення і відповість на нього протягом 24 годин.

Допомога

Увійти
Місто
Кінотеатр

Поширені питання

Повітряна тривога / вимкнення електроенергії
  • Як працюють кінотеатри під час повітряної тривоги

    У випадку оголошення повітряної тривоги кінотеатр зупиняє поточні сеанси та проводить евакуацію гостей та працівників з кінотеатру до найближчого укриття.


    Якщо повітряна тривога триватиме менше 20 хвилин - сеанс буде відновлено. У випадку, якщо повітряна тривога триватиме більше 20 хвилин - сеанс відновленню не підлягає.


    Виключенням є місто Луцьк РЦ «Промінь» - сеанс підлягає відновленню, якщо тривога триває менше 30 хвилин, якщо повітряна тривога триватиме більше 30 хвилин - сеанс відновленню не підлягає.


    Обміняти квитки придбані офлайн, можливо на касі кінотеатру відразу після завершення повітряної тривоги або впродовж 14 дні.


    Якщо ви купили квиток онлайн, вам автоматично будуть відправлені промокоди на наступний похід в кіно (на ту кількість та категорію місць, які були в замовленні) на електронну адресу вказану при оформленні.

  • Як працюють кінотеатри під час знеструмлення

    На жаль, наразі, графіки відключень для нас несподівані, як і для інших споживачів.


    У випадку, якщо на сайті/в додатку доступні сеанси - в кінотеатрі є світло.


    Якщо сеанси відсутні - кінотеатр знеструмлено.


    Переглянути статус наявності світла в кінотеатрі можливо за посиланням


    Обміняти квитки придбані офлайн, можливо на касі кінотеатру відразу після ввімкення світла або впродовж 14 днів.


    Якщо ви купили квиток онлайн, вам автоматично будуть відправлені промокоди на наступний похід в кіно (на ту кількість та категорію місць, які були в замовленні) на електронну адресу вказану при оформленні.

Гардероб
  • Чому не працює гардероб?

    Через військові дії на території України щодня звучить велика кількість повітряних тривог. Із початком повітряної тривоги всі наші гості та співробітники одразу ж евакуюються в безпечне місце.Так як під час евакуації важливо покинути приміщення якомога швидше, відвідувачі евакуюються без верхнього одягу. Тримаючи верхній одяг в залі, при евакуації всі ваші речі будуть при вас, а також ви не замерзнете в укритті очікуючи закінчення повітряної тривоги.

  • Де я можу залишити свої речі?

    У випадку, якщо в кінотеатрі доступні локерси: В нашому кінотеатрі доступні зручні локерси, де Ви можете залишити Ваші речі та верхній одяг. Також, речі можливо залишити в залі. У випадку, якщо під час сеансу пролунає повітряна тривога, Ви одразу матимете при собі Ваш верхній одяг. У випадку, якщо в кінотеатрі відсутні локерси: Верхній одягі можливо залишити в залі. У випадку, якщо під час сеансу пролунає повітряна тривога, Ви одразу матимете при собі Ваш верхній одяг.

  • Де саме в залі я можу покласти свої речі?

    В залі Ви можете повісити верхній одяг на спинку Вашого крісла або покласти речі на сусіднє крісло, якщо воно вільне.

  • Чому я маю сидіти в кіно із верхнім одягом?

    Таке рішення було прийнято для того, щоб наші гості не замерзли під час евакуації через повітряну тривогу. У випадку, якщо Ви не бажаєте брати речі із собою до залі, Ви можете залишити їх в локерсах.

Купівля та повернення
  • Як повернути замовлення, оформлене онлайн?

    Повернути квитки, придбані онлайн, можна, якщо фільм ще не розпочався, або після його початку пройшло не більше 10 хвилин. Ти можеш самостійно зробити повернення через особистий кабінет на сайті чи у застосунку. А також, відправивши запит через форму повернення


    Під час воєнного стану кошти за квитки на рахунок не повертаються. При поверненні замовлення, тобі будуть надіслані промокоди на наступний похід в кіно на ту кількість та категорію місць, які були в замовленні. 


    Промокод надійде на поштову скриньку, яку було вказано під час замовлення, одразу після оформлення запиту на повернення квитків. 


    Продукція бару, як і раніше, повертається коштами на ту ж саму картку, з якої була проведена оплата протягом трьох днів (в залежності від твого банку).


    Квитки на благодійні сеанси за 1 грн не підлягають поверненню.

  • Як повернути замовлення, оформлене в касі кінотеатру?

    Якщо ти купив квитки в касі, то безпосередньо в касі кінотеатру можна обміняти їх на нові. Для цього тобі необхідно мати при собі квитки, чек та документ, який засвідчує особу. Під час воєнного стану, кошти за придбані квитки не повертаються.

  • Які терміни повернення промокодів?

    Промокод надійде протягом доби після повернення замовлення. Шукайте їх у поштовій скриньці, яку вказали під час замовлення.

  • Мені не надійшли кошти за повернення

    Під час воєнного стану, при поверненні ти отримуєш промокод на наступний візит в кіно. Промокод надійде протягом доби після повернення замовлення. Кошти на рахунок не повертаються.

  • Чи можливо здійснити повернення квитка на благодійний сеанс?

    Квитки на благодійні сеанси за 1 грн не підлягають поверненню!

  • Чи можна обміняти квитки?

    Послуга обміну відсутня.

  • Чи можна забронювати квитки?

    На жаль, послуга бронювання відсутня. Купуй завчасно квитки онлайн та займай за собою найкращі місця.

Перегляд фільму
  • Вікові обмеження на перегляд фільму

    Вікові обмеження встановлює Міністерство культури України. Вони позначені на фільмі рейтингом 0+/ 12+/ 16+/ 18+. Глядачі, які не досягли відповідного віку, можуть відвідати сеанс 16+ та 18+ виключно у супроводі батьків/офіційних опікунів дитини. Діти до 14 років мають знаходитись на території кінотеатру у супроводі дорослих.

  • Коли з'явиться розклад?

    Розклад на новий кінотиждень (четвер - середа) стає доступним на нашому сайті не пізніше середи. У розділі сайту "Скоро на екранах" розміщені анонси фільмів з датою виходу у прокат. Щоб не пропустити старт продажу квитків, рекомендуємо підписатися на сповіщення на сторінці фільму.

  • Показ трейлерів перед фільмом

    Всі кінотеатри зобов’язані показувати трейлери прийдешніх стрічок. Це передбачено умовами співпраці з офіційними дистриб’юторами, які є офіційними правовласниками фільмів на території України. Згідно правил відвідування кінотеатру, Multiplex може також розміщувати короткі комерційні блоки перед сеансом.

  • Фільми мовою оригіналу

    В Multiplex ти можеш переглянути фільми та новинки кінопрокату також і мовою оригіналу з українськими субтитрами! Шукай актуальний розклад сеансів в розділі “Зараз у кіно” або за посиланням  https://multiplex.ua/promotion/38

  • Чи будуть показувати фільм в моєму місті?

    Якщо ти не знайшов фільм в кіноафіші на сайті чи в додатку, скоріше за все, його прокат не затверджено для показу у твоєму місті.

Технології та зали
  • Що таке технологія показу фільму?

    Технологія кінопоказу - це сукупність проекційного, звукового, технічного обладнання та параметрів кінозалу, які забезпечують найкращий перегляд фільмів у кінотеатрі.


    Multiplex використовує  найсучасніші технології з максимальним ефектом присутності IMAX, IMAX Lazer, Screen X. 


    Технології і формати показу - це різні поняття. У кожній технології та кожному кінозалі фільми можуть демонструватися як у 2D, так і 3D- форматах, залежно від того, в якому форматі знятий фільм.

  • Які бувають зали?

    Звичайні зали оснащені місцями Good. Також в останньому ряді кінозалу можуть бути місця Super LUX  з кріслами-реклайнерами.


    LUX - це зали із зручними кріслами-реклайнерами (що розкладаються) та  забезпечують підвищений комфорт перегляду.


    VIP (ТРЦ Атмосфера) - це зали зі зручними двомісними диванами та обслуговуванням.


    Chill out - зал нового формату з пуфами замість крісел.

3D-окуляри
  • Що таке 3D-окуляри?

    Для перегляду фільму в 3D потрібно взяти свої або придбати особисті 3D-окуляри. Вони продаються онлайн або в касах кінотеатру разом з квитками. Окуляри залишаться у тебе, тому їх можна буде використовувати і для наступних візитів. Є два розміри персональних 3D-окулярів: дорослі та дитячі. 


    Також в продажу є кліпси на окуляри 

  • Де можна забрати окуляри, придбані онлайн?

    Забрати 3D-окуляри можна на барній касі кінотеатру або в Popcorn-маркеті

  • Чи потрібні спеціальні 3D-окуляри дітям?

    Так, для дитини потрібно придбати спеціальні дитячі 3D-окуляри. Актуальна вартість на касі/в онлайн барі кінотеатру.

  • Чи потрібно купувати окуляри для технологій Lazer та Imax?

    Ні, не потрібно. Для технологій Laser та IMAX ми видаємо спеціальні окуляри перед сеансом безкоштовно.

Ціни та акції
  • Які зараз діють акції?

    Акції та знижки постійно оновлюються та можуть залежати від твого міста. Всі акції за посиланням https://multiplex.ua/promotions

  • Чи є знижка для дітей?

    Діти до 6-ти років проходять в зал безкоштовно без надання окремого місця. З одним із батьків безкоштовно може пройти тільки одна дитина. На сеанси в 3D форматі дитині потрібно придбати 3D-окуляри. Актуальна вартість окуляр на касі/в онлайн барі кінотеатру.

  • Чи є знижки для школярів, студентів чи пенсіонерів?

    Так є! У касах кінотеатру, при наявності документу, діє знижка у розмірі 10 грн від вартості квитка на місця сектору GOOD. Тарифи діють після першого вікенду прокату фільму та не сумуються з іншими акціями.

  • Чи є знижка до Дня народження?

    На жаль, поки не маємо додаткових знижок та бонусів на День народження

  • Пільгові квитки

    Наразі пільгові квитки можна придбати лише в касі кінотеатру:

    - безкоштовні квитки для людей з порушенням опорно-рухової системи (при наявності відповідного посвідчення). Акція діє лише в кінотеатрах, у яких передбачені спеціальні місця.
    - знижки пенсіонерам, школярам та студентам - 10 грн від вартості квитка на після прем'єрні покази (за наявності документу).
    - єдиний квиток - безкоштовне відвідування для дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків (за наявності оригіналу документа «Єдиний квиток»). Групове відвідування кінотеатру по тарифу «Єдиний квиток» здійснюється за попередньою домовленістю. На один сеанс фільму допускається відвідування не більше ніж 4-ма (чотирма) особами з «Єдиним квитком» одночасно при наявності вільних місць. Даний тариф передбачає відвідування однією особою не більше 8 (восьми) разів щомісяця лише на сектор «Good».

Груповий перегляд та оренда кінозалу
  • Чи можна замовити оренду кінозалу?

    Ти можеш орендувати кінозал для приватного перегляду, проведення презентацій, організації приватних вечірок або яскравих фотосесій. Додаткову інформацію можна отримати у менеджера конкретного кінотеатру або звернувшись до служби підтримки через форму зворотнього зв’язку.

  • Чи можна оформити груповий похід в кіно?

    Груповий похід можливо організувати звернувшись до нас через форму зворотнього зв’язку або безпосередньо в касі кінотеатру на сеанси до 18:00 з понеділка по п’ятницю.

  • Знижки на груповий перегляд

    Груповий похід можливо оформити в касі кінотеатру. Ви можете залишити запит через форму зворотнього зв’язку на сайті або звернутись безпосередньо до менеджера кінотеатру.

Зв'язок з кінотеатром
  • Що робити, якщо забув речі в кіно?

    Якщо ви щось забули в кінотеатрі - не біда! Заповніть форму зворотнього зв’язку і ми допоможемо вам знайти втрачену річ.

  • Як зв'язатися з кінотеатром напряму?

    Зв’язатися напряму з кінотеатром не можна, проте ви можете залишити заявку через форму зворотнього зв’язку, з вами зв’яжеться відповідальний менеджер.

  • Чи можу я отримати постер фільму в кінотеатрі

    На жаль, ми не можемо надати постер - це суперечить домовленностям з дистриб'ютором фільму.

  • Робота в Multiplex

    Якщо ти бажаєш приєднатись до команди Multiplex, відправляй своє резюме через форму зворотнього зв'язку. Всю інформацію про відкриті вакансії Multiplex можна знайти на порталах  work.ua та robota.ua 

  • Що робити, якщо в кінозалі холодно або спекотно?

    Ти можеш звернутися до співробітника кінотеатру і повідомити про цю ситуацію для її швидкого вирішення. Крім цього, у наших співробітників можна отримати теплий плед для комфортного перегляду.*


    *Звертаємо увагу, що в РЦ «Промінь» м.Луцьк пледи відсутні.

Промокоди та подарункові сертифікати
  • В мене є промокод, як його використати?

    Для активації промокоду потрібно ввести код в поле “Є промокод?” під час оформлення замовлення.
    Якщо це промокод на бар, то його необхідно показати бармену або касиру для отримання відповідного товару.

  • Подарункові сертифікати

    Ти можеш придбати подарункові сертифікати для перегляду кіно та на бар в касах кінотеатрів. Строки дії та правила використання сертифікатів дивись в його описі. Зверни увагу, що повернути квитки, придбані по сертифікату чи абонементу, неможливо.

  • Абонементи

    Якщо ти придбав абонемент, ти можеш скористатись одним кодом ту кількість разів, яка вказана в абонементі. Активуй код на сайті чи в додатку на обрані місця, ввівши  його в поле “Є промокод?” під час оформлення замовлення. Зверни увагу, що повернути квитки, придбані по сертифікату чи абонементу, неможливо.


    Абонементи для РЦ «Промінь» м. Луцьк можливо придбати в касі кінотеатру. Використати абонемент можливо безпосередньо в касі кінотеатру.

Программа єПідтримка в Multiplex
  • Чи приймаєте ви карту єПідтримка?

    Так, ви можете розрахуватись картою єПідтримка за будь-які послуги мережі Multiplex: квитки чи продукцію бару (за виключенням алкогольних напоїв). Відповіді на всі питання можете знайти на офіційному сайті Дія: https://e-aid.diia.gov.ua/#places

  • Оплату можливо провести тільки онлайн?

    Ви можете провести оплату як онлайн так і в касі кінотеатру. Для оплати онлайн просто введи реквізити карти при купівлі на сайті чи в додатку. Для оплати в касі потрібно додати електронну карту в Apple Wallet або Android Wallet та щоб твій смартфон підтримував NFC.

  • Чи можна оплатити продукцію бару?

    Ви можете розрахуватись картою єПідтримка за будь-які послуги мережі Multiplex, в тому числі за продукцію бару (окрім алкогольних напоїв)

  • Чи можна оформити повернення замовлення, при оплаті картою єПідтримка?

    Так, звісно. Повернення оформлюється так само, як і при оплаті звичайною банківською карткою: після повернення квитків, ти отримаєш промокод на наступний похід в кіно на ту кількість та категорію місць, які були в замовленні. Кошти на рахунок не повертаються. 

Правила відвідування кінотеатру та карантинні обмеження
  • Офіційні правила відвідування кінотеатру Multiplex

    ПРАВИЛА РОБОТИ КІНОТЕАТРУ «МУЛЬТИПЛЕКС» (ТОВ "М-Кіно")


     


    ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


     


    Дані правила розроблені у відповідності до Цивільного Кодексу України, Закону України «Про кінематографію» та Закону України «Про захист прав споживачів».


    Дані правила обов’язкові для дотримання всіма Відвідувачами мережі кінотеатрів «МУЛЬТИПЛЕКС».


     


    ПРАВИЛА ВІДВІДУВАННЯ КІНОТЕАТРУ МЕРЕЖІ «МУЛЬТИПЛЕКС»:


     


    1.1. Фільми, що демонструються в різних форматах, позначаються наступними значками: 2D, 3D, Twins, IMAX, ScreenX тощо.


    1.2. Для перегляду фільмів у форматі 3D обов’язково необхідно мати при собі персональні 3D-окуляри. У разі відсутності 3D окулярів Відвідувач може придбати їх в касі кінотеатру або онлайн.


    1.3. Продані в касі квитки підлягають поверненню або обміну виключно за наявності чеку на придбання квитків у касі кінотеатру. 


    1.4. Для оформлення повернення квитків, придбаних онлайн, необхідно заповнити форму на сайті, в розділі «Допомога» → «Купівля та повернення квитків» або в додатку в розділі «Повернення квитків».  


    1.5. Продані квитки підлягають поверненню тільки в наступних випадках: відміни сеансу (форс-мажор), ненадання інформації про вікові обмеження на перегляд фільму, заміни фільму або неякісної демонстрації з вини кінотеатру. При цьому, якщо Відвідувач прийняв рішення з якоїсь причини повернути квитки, рекомендуємо звернутися в касу до початку сеансу, щоб інші Відвідувачі могли скористатися цими місцями й відвідати кіносеанс.


    1.6. Обмін квитка на наступний сеанс здійснюється в межах еквівалентної вартості квитка за наявності чеку придбання.


    1.7. У разі запізнення Відвідувача на сеанс, неприбуття на кіносеанс чи відмови Відвідувача від перегляду фільму після початку кінофільму, квитки на цей сеанс не підлягають обміну або поверненню до каси.


     


    УМОВИ ВІДВІДУВАННЯ КІНОЗАЛІВ:


    2.1. Відвідувачі допускаються на територію кінотеатру тільки за наявності придбаного квитка та незчитаного QR-коду (не погашеного). Скануванню підлягають квитки в паперовому (друкованому) або електронному вигляді.


    2.2. Відвідувачі повинні зберігати квитки (електронні/паперові) для контролю до кінця сеансу. Кінотеатр не зобов'язаний допускати Відвідувача на сеанс у випадку втрати квитка.


    2.3. Відвідувач має можливість придбати квиток протягом 20 хвилин після початку сеансу та пройти до кінозалу протягом 30 хвилин після початку сеансу за наявності придбаного квитка на сеанс та незчитаного QR-коду.


    2.4. Відвідувач має право перебувати лише на тому сеансі, на який було придбано квиток.


    2.5. Адміністрація кінотеатру має право вимагати у Відвідувача пред'явити квиток під час сеансу для здійснення додаткового контролю.


    2.6. У разі виходу Відвідувача із кінозалу під час сеансу, співробітник кінотеатру має право перевірити його квиток при поверненні до кінозалу, у разі відсутності квитка співробітник кінотеатру має право не допускати до кінозалу.


    2.7. Квиток вважається недійсним при відсутності QR-коду.


    2.8. Займати місця в залі необхідно згідно з нумерацією ряду та місця, зазначених у квитку.


    2.9. У залі заборонено пересідати на інші місця під час сеансу.


    2.10. У залах кінотеатру категорично забороняється проводити фото та відеозйомку, користуватися будь-якою записуючою апаратурою відповідно до Закону України «Про державну підтримку кінематографії України», Закону України «Про авторське право суміжні права», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України.


    2.11. Перебуваючи в кінозалі, рекомендовано переводити мобільний телефон у режим без звуку, щоб не заважати іншим Відвідувачам.


    2.12. Категорія осіб, затверджених адміністрацією, має можливість придбати квитки зі знижкою/за зниженою ціною (за наявності відповідних документів).


    2.13. Передбачені пільги можуть бути скасовані відповідно до вказівки власника прав (ліцензії) на прокат фільму, про що кінотеатр повідомляє шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті компанії.


     


    ЗАБОРОНЕНО:


    3.1. Перебування на території кінотеатру осіб, що мають ознаки алкогольного та/або наркотичного сп'яніння.


    3.2. Проносити до кінотеатру вогнепальну, газову та/або холодну зброю, спеціальні засоби, вибухові пристрої та піротехніку, газові балончики та пневматичну зброю. Виняток становлять працівники правоохоронних органів Збройних Сил України та Національної Гвардії України, які мають табельну зброю та відвідують кінотеатр з метою виконання службових обов'язків.


    3.3. Згідно із Законом України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», забороняється палити. Також забороняється палити електронні цигарки, IQOS, Vape та інше в кінозалі та на території кінотеатру, крім спеціально відведених для паління місць на території торгово-розважального центру (надалі - ТРЦ).


    3.4. Смітити й розкидати різні предмети (упаковки, жувальні гумки, серветки тощо).


    3.5. Знаходитись на території кінотеатру з тваринами.


    3.6. Перебування на території кінотеатру в нічний час (з 22:00 до 6:00), а також на сеансах, що закінчуються після 22:00 до 6:00, осіб, молодших за 16 років, без супроводу батьків, або осіб, що їх замінюють згідно із законодавством.


    3.7. Нецензурно лаятися, грати в азартні ігри, агресивно поводитися, порушувати тишу, використовувати предмети, що створюють шумовий ефект та заважають відпочинку інших Відвідувачів кінотеатру. Працівники кінотеатру мають право самостійно або із залученням представників служби охорони вивести правопорушників із кінозалу або кінотеатру, а також викликати поліцію для усунення правопорушення. У такому разі кінотеатр не зобов’язаний компенсувати вартість придбаного Відвідувачем Квитка.


    3.8. Створювати перешкоди в роботі співробітникам кінотеатру, входити до службових та технічних приміщень.


    3.9. Проносити до кінозалу великогабаритні речі. У випадку наявності у Відвідувача великої сумки чи пакету, працівники кінотеатру, з метою безпеки, мають право вимагати залишити сумки чи пакет у камері схову.


    3.10. Згідно з постановою КМУ "Про державне посвідчення на право розповсюдження і демонстрування фільмів" №1315 від 17.08.1998 р. визначені такі індекси глядацької аудиторії:


     


    «12+» — індекс,  що  встановлюється  для  фільмів, перегляд яких можливий дітьми від 12 років тільки в присутності батьків у зв’язку з тим, що такі фільми можуть містити деякі сцени, які батьки вважатимуть неприйнятними для самостійного перегляду дітей.


    «16+» —  індекс,  що  встановлюється  для  фільмів,  перегляд  яких  забороняється  особам віком до 16 років.


    «18+» — індекс, що встановлюється для фільмів, перегляд яких забороняється особам віком до 18 років.


     


    3.11. Проносити до кінозалу їжу типу: fast food, піца, японська їжа, кулінарія супермаркетів і т.п. та міцні алкогольні напої.


    3.12. Відвідувати кінотеатр у робочій формі та/або брудному одязі.


    3.13. Використовувати пересувний транспорт у фойє кінотеатру та кінозалах, а саме: гіроскутери, моноколесо, візки для перевезення продуктів харчування та побутових товарів тощо.


     


    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДВІДУВАЧІВ КІНОТЕАТРУ:


    4.1. Відвідувачі кінотеатру зобов’язані дбайливо ставитись до майна кінотеатру, не допускати його пошкодження та знищення, зокрема не робити написів на майні кінотеатру. У разі нанесення збитків майну кінотеатру, Відвідувач відшкодовує суму збитків у повному обсязі


    4.2. Співробітник бару при продажу алкогольних напоїв (крім безалкогольного пива), має право перевірити в покупця паспорт або інші документи, що підтверджують вік покупця (якщо виникли сумніви щодо досягнення покупцем 18-річного віку). У разі відмови покупця надати такий документ, продаж алкогольних напоїв (крім безалкогольного пива) такій особі забороняється.


    4.3. У разі придбання неякісних  продовольчих товарів Відвідувач має право звернутися до адміністрації кінотеатру протягом 14 календарних днів з вимогою про повернення грошових коштів за неякісні продукти харчування.


    4.4. У разі знаходження Відвідувачами кінотеатру підозрілого предмету (сумка, згорток, пакет, пакунок, валіза тощо) на території кінотеатру, останні повинні негайно повідомити про таку знахідку адміністрації або охороні кінотеатру.


     


    ДОПОВНЕННЯ І РОЗ'ЯСНЕННЯ:


    5.1. Купуючи квиток на перегляд фільму, Відвідувач підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з Правилами роботи кінотеатру та інформацією про фільм.


    5.2. Кінотеатр згідно ЗУ «Про рекламу» має право демонструвати рекламу перед початком фільму.


    5.3. Відвідувачі кінотеатрів мережі «МУЛЬТИПЛЕКС» самостійно несуть відповідальність за збереження власних речей. У разі їх втрати адміністрація та працівники кінотеатру не несуть відповідальність за їх втрату та не відшкодовують вартість зниклих речей.


    5.4. Речі до гардеробу приймаються виключно за наявності квитків на фільм. Пакети, парасольки, рюкзаки на зберігання не приймаються. Адміністрація не несе відповідальність за збереження речей, залишених у верхньому одязі. У випадку втрати гардеробного жетону, речі видаються за умови детального опису власником речі та за умови надання прізвища, ім’я по батькові, контактного телефону, та пред'явленні документу, що посвідчує особу*.


    5.5. Адміністрація кінотеатру «МУЛЬТИПЛЕКС» не несе відповідальності за можливий дискомфорт для очей під час перегляду сеансу в 3D-форматі. Якщо у Відвідувача є проблеми із зором, йому необхідно отримати консультацію лікаря, перш ніж відвідувати кіносеанс.


    5.6. Якщо Відвідувач користується окулярами, то 3D-окуляри або 3D-кліпси рекомендуємо одягати поверх на окуляри з діоптріями.


    5.7. 3D-окуляри можуть бути використані лише для перегляду 3D-фільмів у 3D-кінозалі.


    5.8. Кінотеатри мережі «МУЛЬТИПЛЕКС» надають можливість відвідувати кінозали за спеціальною ціною зі знижкою учням та студентам, за умови наявності відповідного посвідчення (учнівського квитка (або документу, що його замінює) та студентського квитка денної форми навчання). Продаж квитків зі знижкою можливий лише в касі кінотеатру. При демонстрації одного студентського квитка знижка надається на один квиток.


    5.9. Відвідування кіносеансів дітям до 6 років може бути безкоштовним, якщо дитина не займає додаткового крісла в кінозалі. На одного дорослого передбачено одне безкоштовне місце для дитини до 6 років. У випадку відвідування фільму без вікових обмежень неповнолітніми особами, супроводжуючий має бути не молодше 14 років. 


    5.10. Мінімальний вік неповнолітньої особи, яка самостійно може відвідувати сеанси без вікового обмеження, становить 14 років.


    5.11. Кінотеатр залишає за собою право здійснювати фото і відеофіксацію з метою запобігання камкордингу, вчинення правопорушень та кримінальних злочинів, а також - забезпечення безпеки Співробітників, Відвідувачів кінотеатру та Глядачів.


    5.12. Відвідувачі кінотеатру перед придбанням квитка на перегляд фільму, зобов’язані ознайомитись з інформацією про фільм та рекомендаціями щодо вікових обмежень глядацької аудиторії. У разі недотримання Відвідувачами кінотеатру рекомендацій за віковими обмеженнями, кінотеатр не несе будь-якої відповідальності й уся відповідальність покладається на батьків або осіб, що їх замінюють.


    5.13. Підписуючи Договір оферти, Відвідувач погоджується з Правилами роботи мережі кінотеатрів Мультиплекс, і згідно з Законом України «Про захист персональних даних», надає згоду на обробку персональних даних, а саме: назви, місцезнаходження, реєстраційних даних (коду ЄДРПОУ, номеру державної реєстрації у ЄДР), інформації щодо системи оподаткування (ІПН, реєстраційного номеру облікової картки платника податків, номеру свідоцтва про статус платника ПДВ), банківських реквізитів, електронних ідентифікаційних даних (IP-адреса, телефон, e-mail), прізвища, ім’я по батькові, особистого підпису та інших даних. 


    5.14. Відвідувач може вносити свої пропозиції та зауваження, зателефонувавши на гарячу лінію 0 800 505 333, через зворотній зв’язок на сайті multiplex.ua або через сервіс моментального зв’язку «Sarafan».


     


    ПРАВИЛА ВІДВІДУВАННЯ КІНОТЕАТРУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


    6. Правила відвідування кінотеатру під час дії обмежувальних протиепідемічних заходів на території регіонів, де встановлений «жовтий», «помаранчевий» та «червоний» рівень епідемічної небезпеки.


    Дані правила розроблені на підставі Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної Covid-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», рішень державної, регіональних, місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.


    Положення цього розділу встановлюють правила відвідування кінотеатру під час введення обмежувальних протиепідемічних заходів на території регіонів, на яких встановлено  «жовтий», або «помаранчевий», або «червоний» рівень епідемічної небезпеки та/або у випадку запровадження посилених заходів контролю за дотриманням обмежувальних протиепідемічних заходів інших рівнів епідемічної небезпеки рішеннями регіональних та/або місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, та є обов’язковими для всіх відвідувачів.


    6.1 Відвідувач, купуючи квиток, у тому числі онлайн через сайт https://multiplex.ua або офіційний застосунок Multiplex, погоджується із даними Правилами та розуміє, що для відвідування кінотеатру, обов’язково має дотримуватись положень цих Правил.


    6.2  У разі введення обмежувальних протиепідемічних заходів на території регіонів, на яких встановлено «жовтий» рівень епідемічної небезпеки,відвідування кінотеатру можливе виключно за наявності у Відвідувача, крім осіб, які не досягли 18 років, та співробітників закладу, негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу); або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації; або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини, який може бути застосовано протягом 30 днів від дати введення дози; чи міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати) або однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).


    6.3.  У разі введення обмежувальних протиепідемічних заходів на території регіонів, на яких встановлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки діють правила «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, проте на території окремих територіальних громад у межах регіонів, на яких установлено “помаранчевий” рівень епідемічної небезпеки, рішенням місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій встановлюються додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи, які не передбачені обмеженнями «жовтого» рівня епідемічної небезпеки.


    6.4 У разі введення обмежувальних протиепідемічних заходів на території регіонів, на яких установлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки,  відвідування кінотеатру можливе виключно за наявності у Відвідувача, крім осіб, які не досягли 18 років,  та співробітників закладу, негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного веб порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).


    6.5 Співробітник кінотеатру має право попросити пред’явити вищезазначені документи у відвідувача (в електронному та/або в надрукованому вигляді).


    6.6 Відвідувач зобов'язаний пред'явити співробітнику кінотеатра документ, вказаний у п. 6.2-6.4 цього розділу, способом достатнім для ідентифікації документа співробітником кінотеатру.


    6.7 Якщо відвідувач відмовляється пред'явити сертифікат/довідку співробітнику кінотеатру, вважається, що такі документи не надані. У такому випадку, співробітник має право відмовити відвідувачу у наданні послуг та не пропускати до кінотеатру.


     


    * Стосується кінотеатрів, де є гардероб.

  • Положення оферти

    ПРОПОЗИЦІЯ (ОФЕРТА) ПРО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ Приватне акціонерне товариство «МУЛЬТІПЛЕКС-ХОЛДИНГ», пропонує (надає оферту) укласти договір купівлі-продажу Товару та надання Послуг на умовах і в порядку, які вказані нижче.


    Покупець, діючи з метою придбання Товару та отримання Послуг, приймає умови цієї пропозиції про укладення договору купівлі-продажу товарів та надання послуг (далі – Договір) на наступних умовах.


     


    Загальні положення


    1.1. Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (офертою) Приватного акціонерного товариства «МУЛЬТІПЛЕКС-ХОЛДИНГ», будь-якій фізичній особі (надалі - Покупець) укласти договір купівлі-продажу товарів та надання послуг. Зазначений договір є публічним, тобто згідно зі статтею 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх покупців.


    1.2. Положення цієї пропозиції (оферти) визначають всі істотні умови Договору та є однаковими для всіх покупців.


    1.3. Відповідно до статті 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даної пропозиції (оферти), що підтверджує укладення Договору купівлі-продажу товарів та надання послуг на запропонованих нижче умовах, є факт оформлення та підтвердження замовлення.


    1.4. Оформленням Замовлення Покупець підтверджує погодження та безумовне прийняття ним умов цієї пропозиції (оферти).


    1.5. Укладаючи Договір (тобто акцептуючи умови цієї Пропозиції (Оферти) шляхом оформлення Замовлення), Покупець підтверджує наступне: а) Покупець цілком і повністю ознайомлений і згоден з умовами даної пропозиції (оферти); б) При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні замовлення і подальшої оплати товару та/або послуг) Покупець надає Продавцеві свою згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Він дає дозвіл на збір, обробку, зберігання та використання своїх персональних даних на умовах, визначених Законом України "Про захист персональних даних". Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням Договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", йому відомий і зрозумілий. в) Він цілком і повністю ознайомлений і згоден з умовами «Правил відвідування кінотеатру мережі «МУЛЬТИПЛЕКС» та зобов’язується дотримуватись вище вказаних Правил. Терміни та визначення


    2.1. Продавець – Приватне акціонерне товариство «МУЛЬТІПЛЕКС-ХОЛДИНГ» , що є зареєстрованою відповідно до законодавства України юридичною особою та знаходиться за адресою: 01021, м. Київ, вул. Інститутська, будинок 28. Код ЄДРПОУ 32850366, поточний рахунок № 260082552 в ПАТ «ПУМБ», МФО 334851,№ св-ва ПДВ: 200023951, ІПН 328503626552. Тел./факс: (044) 585-25-74/73


    2.2. Товар та послуги - визначений Продавцем опис, щодо яких Продавцем визначається ціна, назва та асортимент, який розміщений на електронному сервісі https://multiplex.ua


    2.3. Покупець – дієздатна фізична особа, яка здійснює замовлення Товарів та Послуг у Продавця з використанням Сервісу https://multiplex.ua на умовах даної публічної пропозиції (оферти).


    2.4. Замовлення – заявка Покупця на купівлю Товарів та надання Послуг, адресована Продавцю, яка оформлена і надана Продавцю за допомогою програмних засобів сервісу https://multiplex.ua.


    2.5. Сервіс https://multiplex.ua – сукупність даних, доступ до яких здійснюється за допомогою веб-браузера і програмних модулів, об'єднаних єдиною системою управління, розташованих в мережі Інтернет за адресою https://multiplex.ua.


    2.6. Місце здійснення господарської діяльності Продавця – кінотеатри «МУЛЬТИПЛЕКС» («MULTIPLEX»), місцезнаходження яких визначена на Сервісі https://multiplex.ua в мережі Інтернет. Предмет договору купівлі-продажу товарів та надання послуг


    3.1. Продавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цією пропозицією (офертою) про укладення договору купівлі-продажу товарів та надання послуг, продати, передати у власність Покупця Товар та надати послуги, на підставі Замовлення Покупця, а Покупець зобов'язується отримати такий Товар та/або Послуги та сплатити їх вартість у відповідності до умов Договору.


    3.2. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, передбачені законодавством, що регулює сферу правовідносин, які виникають і діють в процесі виконання договору, а також гарантує, що має право на реалізацію товару та надання послуг без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України і зобов'язується нести відповідальність у разі порушення прав Покупця в процесі виконання договору і реалізації товару та надання послуг.


    3.3. Покупець приймає умови цієї пропозиції (оферти) та укладає Договір в момент оформлення Замовлення шляхом натискання на кнопку "Замовити" через Сервіс https://multiplex.ua або іншим способом, що означає підтвердження Покупця про ознайомлення з текстом цієї пропозиції (оферти) та згоду з її умовами. Порядок оформлення Замовлення


    4.1. Покупець самостійно оформляє Замовлення через Сервіс https://multiplex.ua шляхом додавання обраних Товарів та Послуг у "Кошик" шляхом натискання кнопки "Додати у кошик" або в інший спосіб та підтвердження прийняття цієї Пропозиції (оферти).


    4.2. Оформити Замовлення на Товари та Послуги можуть зареєстровані Покупці на Сервісі https://multiplex.ua Ціна та порядок оплати


    5.1. Актуальні ціни на кожен Товар та Послугу на дату здійснення Замовлення зазначаються на Сервісі https://multiplex.ua. У випадку, якщо Товар або Послуга отримується Покупцем не в день здійснення Замовлення, ціни на Товар та Послуги можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.


    5.2. Загальна вартість Товару та Послуг, що надаються Покупцеві, зазначається у розрахункових та товаросупровідних документах, які надаються Продавцем Покупцеві (або його Представнику) під час отримання Товару та наданні Послуги у місце здійсненній господарської діяльності Продавця. Зазначені у цьому пункті документи є складовими частинами цього Договору.


    5.3. Ціна договору дорівнює сумі вартості всіх придбаних Товарів та наданих Послуг. Сума замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури Товару та Послуг, наявних у відповідному місці здійснення господарської діяльності Продавця на дату їх отримання.


    5.4. Покупець оплачує Замовлення за допомогою сервісу платіжних систем.


    5.5. При готівковій формі оплати Покупець зобов’язаний сплатити Продавцю ціну Товару та/або Послуг в момент їх одержання, якщо інше не передбачено домовленістю або договором між сторонами в місці здійснення господарської діяльності Продавця.


    5.6. Оплата товарів та послуг, що надаються сервісом https://multiplex.ua здійснюється в національній валюті України відповідно до цін і тарифів, встановлених на момент купівлі товарів або отримання послуг.


    5.7. У разі несплати, неповної оплати або несвоєчасної оплати, сервіс https://multiplex.ua залишає за собою право ненадання товару та/або послуг, призупинення або повне невиконання взятих на себе зобов’язань і при цьому не несе відповідальності за можливі наслідки такого рішення / дій.


    5.8. Товари та послуги гарантуються і надаються тільки по факту отримання оплати Продавцем.


    5.9. Ціна Товару та послуг, що вказана на Сервісі https://multiplex.ua, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. Порядок приймання-передачі Товару та надання Послуг.


    6.1. Покупець зобов’язаний отримати Товар та/або Послуги за місцем здійснення господарської діяльності Продавця, обраного ним при замовленні Товару та/або Послуг у строки, вказані при оформленні Замовлення. Покупець має можливість як самостійно звернутися до місця здійснення господарської діяльності Продавця з метою отримання та оплати Товару та/або Послуг, або ж уповноважити іншу особу на вчинення таких дій. Права та обов'язки Продавця


    7.1. Продавець має право: самостійно в односторонньому порядку змінювати ціни на Товари та Послуги (в тому числі замовлений Покупцем), асортимент Товарів та Послуг.


    7.2. Продавець має право в односторонньому порядку змінювати замовлення, в тому числі повністю або частково відмовитись від виконання Замовлення, у випадку відсутності Товару або Послуги.


    7.3. Продавець зобов’язаний забезпечити та гарантувати відповідність якості Товару та Послуг вимогам якості на території України. Права та обов'язки Покупця


    8.1. Покупець має право: Отримати Товар та/або Послугу в місці ведення господарської діяльності Продавця самостійно, або ж з залученням представника. Відмовитися від приймання Товару та надання Послуги у випадку невідповідності їх характеристик раніше замовлених. Користуватися іншими правами згідно положень чинного законодавства України.


    8.2. Покупець зобов’язаний: Надавати Продавцю достовірну, правдиву та коректну інформацію, у тому числі при реєстрації на Сервісі https://multiplex.ua. Оплачувати Товар та/або Послуги згідно розрахункових документів за зазначеною у них ціною. Дотримуватись встановлених «Правил відвідування кінотеатру мережі «МУЛЬТИПЛЕКС». Відповідальність сторін


    9.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів та/або Послуг, попередньо замовлених на Сервісі https://multiplex.ua та придбаних у Продавця.


    9.2. Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Замовлень і своїх зобов'язань у разі надання Покупцем недостовірної або помилкової інформації.


    9.3. Продавець і Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України та положень цього Договору.


    9.4. Продавець або Покупець звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком таких непереборних обставин як: війна або воєнні дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, акти або дії органів державної влади, зміна митних правил, обмеження імпорту та експорту, що виникли незалежно від волі Продавця та/або Покупця після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону і надає документи, що підтверджують наявність таких обставин, видані уповноваженими на те органами. Строк дії Договору


    10.1. Договір вважається укладеним з моменту оформлення та підтвердження Покупцем Замовлення на Сервісі https://multiplex.ua та діє до прийняття та повної оплати Товару та/або Послуг Покупцем.


    10.2. Одностороння зміна умов цього Договору не допускається, за виключенням зміни ціни та асортименту Товару та Послуг Продавцем, як зазначено в цьому Договорі. Інформаційні повідомлення


    11.1. Реєструючись на Сервісі https://multiplex.ua, Покупець дає Продавцю згоду на отримання інформаційних повідомлень від Продавця та його партнерів, що діють на підставі договору з Продавцем, за допомогою служб коротких повідомлень (SMS) та/або електронної пошти. 11.2. У будь-який момент Покупець має право відмовитися від отримання такої розсилки, написавши повідомлення на електронну адресу multiplex.ua Правила використання матеріалів, розміщених на Сервісі https://multiplex.ua


    12.1. Сервіс https://multiplex.ua містить матеріали, товарні знаки, фірмові найменування та інші матеріали, що охороняються законом, включаючи, але не обмежуючись, тексти, фотографії, графічні зображення, музичні та звукові твори.


    12.2. Весь зміст на Сервісі https://multiplex.ua охороняється законодавством України.


    12.3. Покупець не має права використовувати матеріали, розміщені на Сервісі https://multiplex.ua, як то: вносити зміни, публікувати, передавати третім особам, брати участь у продажу або відступленні, створювати похідні продукти та ін. Інші умови


    13.1. Укладений згідно даної пропозиції договір купівлі-продажу товару та надання послуг вважається укладеним на території України і таким, що діє в рамках законодавства України.


    13.2. Укладений згідно даної пропозиції договір купівлі-продажу товару та надання послуг набирає чинності з моменту оформлення та підтвердження Замовлення та діє до моменту повного виконання зобов’язань сторін за ним.


    13.3. Недійсність будь-якого пункту або частини договору, укладеного згідно даної пропозиції, не призводить до недійсності договору в цілому


    13.4. Усі спори, що виникають між Покупцем і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання, Покупець або Продавець можуть звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України. 13.5. Продавець має право вносити зміни в текст цієї пропозиції на власний розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (діюча) редакція пропозиції завжди доступна на Сервісі https://multiplex.ua.


    13.6. Відсутність підписаного між Продавцем і Покупцем примірника договору, укладеного згідно даної пропозиції, на паперовому носії з підписами сторін, не є підставою визнання цього договору не укладеним. Проведення підтвердження замовлення на Сервісі https://multiplex.ua у відповідності із здійсненим Покупцем Замовленням на Сервісі https://multiplex.ua вважається акцептом Покупця (відповідно до ст. 642 і гл. 54 Цивільного кодексу України) і є моментом набрання чинності договору купівлі-продажу товарів та надання послуг.


    13.7. При виникненні претензій/пропозицій Покупець може звернутися за телефоном: 0800 505 333 або електронною поштою customercare@multiplex.ua


    Приватне акціонерне товариство «МУЛЬТІПЛЕКС-ХОЛДИНГ» Юридична адреса: 01021, м. Київ, вул. Інститутська, 28


    Фактична .адреса: 03035, м. Київ, вул. В.Липківського, 45, офіс 707, Бізнес-Центр “НЕСТ”


    Код ЄДРПОУ 32850366 п/р № 260082552 в ПАТ «ПУМБ», МФО 334851 № св-ва ПДВ: 200023951, ІПН 328503626552


    Тел./факс: (044) 585-25-74/73

  • Правила відвідування кінотеатру під час карантинних обмежень

    В містах, в яких діють карантинні обмеження червоної зони, ми можемо приймати глядачів лише за наявності "зеленого" COVID-сертифікату або негативного ПЛР тесту, або експрес тест який був зроблений не більш як за 72 години до відвідування кінотеатру. 


    В містах, в яких діють обмеження помаранчевої та жовтої зони, крім цих документів, також можна відвідати кінотеатр з "жовтим" COVID-сертифікатом.


    Особи, які не досягли 18 років, можуть відвідувати кінотеатр без вищезазначених сертифікатів та тестів. Бери свій COVID-сертифікат в електронному та/або в надрукованому вигляді та приходь дивитись кіно безпечно.

Збір та обробка персональних даних
  • Які мої особисті дані зберігаються?

    В наших системах зберігаються такі особисті дані: ім'я, номер телефону, поштова скринька. Це потрібно для того, щоб ми могли виконати свої забов'язання та надати тобі оформлене онлайн замовлення. Та не хвилюйся, твої дані в безпеці. Персональні дані зберігаються виключно на електронних носіях і використовуються виключно за призначенням. Передача даних третім особам не є можливим.

Не знайшов відповідь на своє питання?

Постав своє запитання